tilbage

Land Rover Forum  

Index
8242: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 13:32:05)
Claus Kjøller (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.28.200)
Lad snart den dag komme hvor du skiller vandene og etablerer et decideret "Chat-forum" hvor meningsudvekslinger om alt fra børneopdragelse til sponsorater og klubbens ledelse kan køre i ugevis.

Lad så det nuværende rover-forum være stedet hvor man snakker om bilrelaterede emner. Denne opdeling kan KUN være til fordel for alle parter.

........så,nu får jeg nok nogen på hovedet igen ;-)

Med meget velment lr hilsen

Claus Kjøller
(moden lr kører uden komplexer over for små præmier og for høje priser)
Index
8245: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 14:16:12) (svar på 8242)
Ib Krause-Kjær (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 144.57.128.4)
Nej, Claus - denne gang skal du ikke have slag - ingenlunde, ja nærmest tværtimod!

Med det omfang debatten i og omkring DL-RK har taget i den seneste tid i dette forum, hvilket er sundt nok, er jeg efterhånden helt enig med dig.

På forsiden DL-RK's hjemmeside står der "Land Rover diskussionsforum", hvilket jo er meget dækkende for det der kører lige nu.

Men lad os få tilføjet en linie, "Land Rover teknikforum", eller hvad ved jeg - den ene dag er man i humør til at læse formandens begavede indlæg om børnehave og den næste dag til at hjælpe andre med en "klonk"-lyd...

Så er det nu, Jesper...

/Ib

PS til Jesper: Det er i øvrigt en hamrende flot side du laver...
Index
8269: sv: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 23:19:08) (svar på 8245)
Mikkel Pærremand Gregersen #5583, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 195.249.155.19)
Øh, ikke for at spolere jeres interne diskussion, men har i set den søge funktion der er i toppen?

Godt, vil i kun se dit og dat, så prøv bare at søg på emnerne og i vil finde dem.

Vi andre har måske en lidt bredere interesse for klubben, tips, tricks og generelt det der bliver skrevet om her på siden.

Jeg syntes det hele fungerer over al forventning her på siden, det er trods alt en privatklubside, og ikke en stor koncerns officielle hjemmeside.
Index
8271: sv: sv: sv: Oh...du kære web-master........ (12-03-2003 01:06:12) (svar på 8269)
Ib Krause-Kjær (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.152.47)
Hej Anne-Birgit,

Jeg bruger ofte søgefunktionen til at finde specifikke emner - men har jeg en dag lyst til kun at beskæftige mig med teknik, så er det altså træls at skulle hele den tekniske ordbog i gennem - det er svært at få søgefunktionen til at frasortere diskussion/chat - jeg ved godt, at der med en opdeling i teknik og chat/disk. vil komme grænsetilfælde, når man skal placere sit indlæg i det ene eller andet, men det kan jeg godt leve med...

Og så har det i øvrigt intet med bredden af interessen at gøre for mit vedkommende - hvis du søger på "krause" vil du se, at mine indlæg generelt favner bredt.

Og ja - jeg synes også at siden fungerer fint - men det bliver den også kun ved med, hvis den udvikles i takt med brugernes ønsker.

/Ib - 3662 - Odder
Index
8246: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 14:18:30) (svar på 8242)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 213.194.32.211)
Ingen grund til at give dig nogle på frakken for dette forslag; det har været relevant længe og er kun blevet forstærket den sidste uges tid:-)
Index
8247: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 15:11:02) (svar på 8242)
Lars Tronhjem Rasmussen, reg. øjy (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.10.181.130)
Respekt til dig Claus! Det lykkedes dig at skrive et helt indlæg uden fornærmende eller nedsættende bemærkninger til andre deltagere i dette forum, trist med den lille skønheds fejl i din signatur, men til din ros skal det siges at der sker fremskridt. Men næste gang du logger på så læs lige hvad der står på forsiden og så vil du se at der står Land Rover diskussionsforum og ikke tekniskforum. Så hvis du mener at diskussionen om klubben udvikling er off-topic bliver du nød til at forklare dig lidt nærmere. Eller er dette blot endnu et forsøg fra et medlem med et lavt nummer på at holde de nytilkomne nede? Det er rart at se Aksel Sandemose ord, som det ganske fornuftigt bliver forslået i en anden tråd , burde skrives direkte ind i DLRK's vedtægter ikke bliver gjort til skamme!

Med ligeså velment LR hilsen

Lars Tronhjem Rasmussen
Index
8250: sv: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 15:36:52) (svar på 8247)
Claus Kjøller (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.28.200)
Jeg vil IKKE starte debatten igen !!!!

Men prøv lige at læse dit eget indlæg Lars......
Måske vil du nu genkende nogle fornærmende og nedsættende bemærkninger til og om min person ?

Ups !

Med højtgrinende land-rover hilsen
Claus

Index
8252: sv: sv: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 16:05:43) (svar på 8250)
Lars Tronhjem Rasmussen, reg. øjy (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.10.181.130)
På hvilken måde mener du, at det faktum at jeg rent faktisk roser dig for den sobre tone i dit indlæg, kan virke nedsættende og fornærmende mod din person. Er det fordi jeg nævner den lille skønhedsfejl i din signatur, hvor du rent faktisk flamer en del medlemmer der deltager seriøst i en debat på det hertil beregnede forum? Eller er det fordi at jeg antyder at din og andres nedlandende holdning overfor andre der har en anden mening end dig, får mig og andre til at tænke på Aksel Sandemose og den gode gamle Jantelov?

Lars Tronhjem Rasmussen, reg. øjy
Index
8248: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 15:16:18) (svar på 8242)
Erik Elmelund Petersen #4262, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.162.64.224)
Hørt!
Index
8262: sv: Oh...du kære web-master........ (11-03-2003 20:42:05) (svar på 8242)
pdk (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.159.234)
Synes det er et glimrende forslag ... Så behøver vi andre, der blot ønsker at deltage i debat om ledelse, arrangementer, forslag m.m. heller ikke støve diverse indlæg om donkrafte, hopa moduler og fordelerpumper igennem

:-))

Mange venlige hilsner
Pernille