tilbage

Land Rover Forum  

Index
82861: Dagens billede(r) (10-06-2009 12:49:12)
Johny Schou #7499, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.213.201.67)
Dagens billeder er sendt af medlemmer, som har haft en oplevelse lige netop med det billede og selvfølgelig valgt det med omhu og fordi man gerne vil dele det med alle os andre.

Dagens billede skal ikke signalere Dansk Land-rover Klub, men vise en lille smule af alle de gode oplevelser vi har med Land Roverne.

Så find et eller flere af de billeder som du specielt godt kan lide og læg dem ind til dagens billede, gerne med en sjov tekst.

Jeg godkender stort set de fleste, hvis der en en historie med.

Stor LaRo hilsen

Johny

Index
82864: sv: Dagens billede(r) (10-06-2009 14:17:17) (svar på 82861)
Ole Pedersen #0493, reg. vjyl (medlem) (ip-adr: 83.91.21.133)
Hej Johny

Dejligt med en go forklaring på hvad der er et godt dagens billede,netop det med at dele den gode oplevelse (omkring landrover livet ) med andre, må være centralt om det så er fordi man har set en bil af et andet mærke med de sejeste hjul eller man har delt et godt måltid mad med ligesindede, så er det vel det vores klubliv drejer sig om at have det sjov omkring den grønne oval...

Det var bare mine 50 øre...


Med venlige rover hilsner

Ole

#493.
Index
82875: sv: sv: Dagens billede(r) (10-06-2009 17:51:21) (svar på 82864)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 85.165.149.29)
Jeg kunne ikke være mere enig med de Herre! LR ejerskab drejer sig trods alt, om at vi får større og andre oplevelser end ejer af andre mærker!
(Find mig en LR ejer som ikke forstår den med "When the going gets tough, the tough get going!"
Man bander bilen væk i det mørkeste helvede når Lucas, og andre elendig Britter gør knuder, med når alt andet står stille, så kører en LR igennem!
(Re personig erfaring i Vinter Norge)
Skønt er det når en LR fra et andet land "brå-stopper" og bliver en stund, eller et par dage, fordi køretøjet afslører et vis "tankesæt".