tilbage

Land Rover Forum  

Index
83424: Metax og rabat aftale (22-06-2009 11:50:15)
Carsten Bahs #4423, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 193.234.185.69)
Hej

Er der nogen der ved om rabataftalen der er indgået med Metax stadig er gældende efter at Shell Express har overtaget standerne ??????

Man kan i hvert fald stadig betalen med Metax-kort, men jeg synes ikke jeg har modtaget rabat refusion for de kontantkøb jeg har.

Mvh
Carsten Bahs
Medl. # 4423
Index
83447: sv: Metax og rabat aftale (22-06-2009 15:20:09) (svar på 83424)
Heine Heinesen #7886, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.251.195.31)
Hej.

Mit Metax kort duer på Shell Express tankstationer og almindelige Shellstationer. Den pris, der angives på standeren begge steder, er den pris, jeg faktureres for.

Således er det efter min mening blot købekort uden andre fordele end dem Dankort, VISA og andre debetkort giver. Ingen kredit eller yderligere rabat.

Bruger det derfor sjældent.
Index
83448: sv: Metax og rabat aftale (22-06-2009 15:29:17) (svar på 83424)
Christian Carl Holten #2660, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.89.69.6)
Hej Carsten og andre
her er hvad som står på region Østjyllands hjemmeside og på rabatsiden
"Regionen har lavet en rabataftale med METAX Olie, der betyder at du som medlem af Region Østjylland får henholdsvis 90 øre rabat på diesel og 23 øre rabat på benzin. Rabatten gælder på vejl. listepris. I praksis betyder det at dieselprisen bliver ca. 60 øre billigere end den på standerskiltet.

Læs mere her. (Kræver login på drlk.dk)"
http://www.dlrk-ostjylland.dk/pages/rabataftale-med-metax-olie.php

Regionen har lavet en rabataftale med METAX Olie, der betyder at du som medlem af Region Østjylland får henholdsvis 90 øre rabat på diesel og 23 øre rabat på benzin. Rabatten gælder på vejl. listepris. I praksis betyder det at dieselprisen bliver ca. 60 øre billigere end den på standerskiltet.

Læs mere her. (Kræver login på drlk.dk)
Regionen har lavet en rabataftale med METAX Olie, der betyder at du som medlem af Region Østjylland får henholdsvis 90 øre rabat på diesel og 23 øre rabat på benzin. Rabatten gælder på vejl. listepris. I praksis betyder det at dieselprisen bliver ca. 60 øre billigere end den på standerskiltet.

Læs mere her. (Kræver login på drlk.dk)
Vh
hristian Holten Rabatudvalget
Index
83475: sv: sv: Metax og rabat aftale (22-06-2009 21:16:11) (svar på 83448)
Jørgen Metzdorff #4772, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 85.81.5.110)
Hej,
Aftalen er stadig gældende, men det er kun på de tidligere Metax stationer (Shell Express) der gives rabat. Tidligere var det sådan at vejlednede pris var nævnt på Metax' hjemmeside. Var standerprisen på diesel mere end 90 øre lavere end listeprisen var der ingen rabat - ellers var der forskellen til de 90 øre i rabat. Jeg har ikke tjekket hvad udgangspunktet er nu om dage, men vil gøre det og melde tilbage.

Mange hilsner
Jørgen