tilbage

Land Rover Forum  

Index
87560: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (24-09-2009 20:07:59)
Johny Schou #7499, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.213.201.67)
Jeg er blevet opfordret til at slette tråden om William´s, startet af Leif Jensen og at ændre Forum og Roverbørsen til kun at gælde medlemmer.

Vore nuværende retningslinier (revideret juni 2008) giver alle mulighed for at oprette tråde, købe og sælge, uanset medlemsskab eller ej af Dansk Land-Rover Klub.

Da Leif Jensen´s tråd ikke overtræder Forums regler bliver den stående.

Tværtimod kan den belyse for Leif Jensen at absolut hovedparten af os der handler hos William´s er særdeles tilfredse med at være kunde hos dem. Hvilket forhåbentlig får Leif Jensen til at starte en seriøs dialog med William´s, for at løse problemet af forhandlingens vej.

Forslaget om at ændre Forum og Roverbørsen til kun at gælde medlemmer, vil jeg bringe med til Halvvejsmødet som holdes til november.

Indtil der kommer nye reviderede retningslinier, læs og følg venligst de gældende. Censur hører ikke hjemme i et oplyst demokrati, men det er tilladt at reflektere lidt over indlæggene inden man svarer.

Længe før internettet skrev Piet Hein et gruk, som lyder :

Med tænkeevne er mennesket skabt
og dog kan det synes til tider
at evnen til at tænke er gået tabt
eller også at mennesker ikke gider.

Det gælder måske endnu mere i dag.

Med venlig hilsen

IT-udvalget.

Johny Schou
Index
87562: sv: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (24-09-2009 20:28:57) (svar på 87560)
Lars Jørgensen #1584, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.58.20.243)
Hej Johny

Nu ved jeg ikke lige hvor ordet censur optræder, ud over i dit eget indlæg. Jeg har i hvert fald ikke brugt det og agter ikke at bruge det. Det jeg er træt af er, at alle har mulighed for at nasse på de medlemmer der rent faktisk betaler kontingent til DLRK, og som bl.a. bruges til at vedligeholde vores hjemmeside og dermed forum, og så vidt jeg kan se er jeg ikke ene om denne opfattelse.

Efter at have læst retningslinierne igen igen, må jeg være af den opfattelse at specielt Leif Jensen IKKE overholder dem, da truslen om et civilt søgsmål vel ikke hører hjemme her........... men jeg kan tage fejl.

Lars /1584 reg Fyn
Index
87563: sv: sv: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (24-09-2009 20:47:12) (svar på 87562)
Johny Schou #7499, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.213.201.67)
Hej Lars

Du bruger IKKE udtrykket censur, men som jeg skriver er jeg blevet opfordret, fra anden side, til at slette Leif Jensen´s indlæg, hvilket er censur.

Jeg mener stadig at hele tråden forhåbentlig giver Leif Jensen noget at reflektere over i forbindelse med hans utilfredshed med William´s.

Jeg afviser heller ikke dit forslag, tværtimod tager jeg det med til Halvvejsmødet med HB og regionslederne, så det kan drøftes og der kan tages stilling til det der.

Der kan siges meget både for og imod, hvilket tråden allerede viser, så der er vist ikke tvivl om at det er vigtigt at få emnet debatteret og besluttet den fremtidige virkemåde.

Med venlig hilsen

IT-udvalget

Johny Schou
Index
87575: sv: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (24-09-2009 21:46:35) (svar på 87560)
Anders Byager #7465, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 85.24.3.11)
Som medlem på 4. år, men læser af roverforum gemmem mange år før indkøb af BILEN over alle biler, ville jeg værer ked af at ikke have kunne følge med i hvad det er man går glip af.

Om man skal kunne komme med et indlæg hvis man ikke er medlem er mere tvivlsomt, man kan vel opgive falsk navn eller værer et medlem der ikke vil være ved sin mening med eget navn.

Men generalt syndes jeg at vi ikke skal kriminalicerer alle blot fordi en engang imellem er lidt et fjolds. Tænk den nærværende knivlov.

hilsen fra en mand der går med kniv.
Index
87713: sv: sv: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (28-09-2009 12:45:59) (svar på 87575)
Peter Christensen #7817, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 130.225.87.73)
Hej Alle,

Man er ikke tvunget til at læse/svar på alle tråde på Forumet. Hvis man ikke er enig, så spring videre til næste indlæg. Hvorfor skal alt laves til et problem?

mvh Peter
(der springer urelevante indlæg over ;-) )
Index
87714: sv: sv: sv: Vedr. indlægget "Williams" og "Luk nu forum og roverbørsen for ikke medlemmer" (28-09-2009 13:03:29) (svar på 87713)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 194.239.76.58)
Jo altså Peter, man kan jo ikke vide hvad der står i et indlæg før man har læst det! Hvis man så bliver stødt over det man har læst, kan man ikke ikke så godt bagefter lade være med at læse det, vel? Dertil kommer at hvis man føler at man selv, eller andre eller endog hele fællesskabet lider under bestemte indlæg, så kan man jo heller ikke "bare lade være med at læse det"

Alternativt man selvfølgelig unlade at læse forum i det hele taget, ligesom man kan lade være med at læse "Ugens Rapport" hvis man ikke bryder sig om den slags. Problemet er bare at forum er en stor del af klublivet og hvis forum bliver et sted alt og alle kan lukke alt det l**t ud der passer dem så ødelægger det forum og det forringer klubbens kammeratskab og så har vi alle sammen tabt.

Hvorfor er det så svært at udtrykke sig ordenligt?

Hilsen Niels