tilbage

Land Rover Forum  

Index
88936: Ett inlägg av en annan svensk (29-10-2009 13:32:08)
Fredrik Scmidt (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.183.122.25)
Hej på er allihopa, jag har precis hört av en annan medlem i SLRK att en av våra medlemmar har skrivit opassande i eran forum, vi är många som undrar vad som skrevs och på vad han svarade, eller om Tord har lagt in en helt eget nytt inlägg.
Jag för min egen person tycket att det Danska forumet är otrolig bra, ett av dom bästa forum som finns, alltid bra artiklar och tjyst folk som svarar om man undrar nåt i köp& sälj, jag är där varje dag och kolla annonser, har min nuvarande 2,5 Diesel köpt via annons i eran forum och har förmedlat en motor till en tysk kille från Black Landy forumet till eran sida för att köpa en motor.
Jag hoppas att ni kan skicka mig det inlägget som kom från Tord Ljungstrand, jag vill att våra medlemmar i Sverige ska veta att man inte skriver skit i andras forum.
Stort tack för fin hemsida ni har och vill hälsa till alla Land Rover ägare i Danmark.
Ha det gott
Fredrik
Index
88937: sv: Ett inlägg av en annan svensk (29-10-2009 15:43:51) (svar på 88936)
Martin Nielsen #0498, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 94.189.6.84)
Hej Fredrik
Umiddelbart har Tord ikke haft noget indlæg på DL-RK´s forum.
Han kan derimod have skrevet på det private forum: serieslandrover.10.forumer.com
Det er et privat forum og du kan derfor ikke regne med at indlæg som kan virke stødende ifht. den private udbyder, ikke er fjernet.
Mvh.
Martin
Index
88942: sv: sv: Ett inlägg av en annan svensk (29-10-2009 17:31:30) (svar på 88937)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.59.12)
Det er rigtigt at Tord skrev på "det andet" forum.

Han skrev sammen med en anden Svensker, men absolut ikke om biler, men om deres interne konflikter.

Den konflikt var helt og aldeles uinteressant for de andre forumister og derfor blev tråden slettet af forumejeren.

DLRK er ikke på nogen måde berørt af dette.

Thats all folks. :)
Mvh
Kenneth Poulsen