tilbage

Land Rover Forum  

Index
90121: sankey trailer. (24-11-2009 17:51:36)
Jens Andersen #3957, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 80.62.236.19)
hej. har nogle erfaringer med syn og godkendelse af sankey widetrack.og hvordan gjorde i ?
Index
90169: sv: sankey trailer. (25-11-2009 09:08:48) (svar på 90121)
Ole Pars #3338, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.88.229.40)
Hej Jens.
Som du ved er min en narrowtrack, men jeg tror ikke at det bliver et problem at få indreg. en wide i DK.
Få een hjem og kør den til syn/indreg. Det kan højest blive lidt bøvlet:)
De gamle Sankey der kører i DK er sikkert også kommet til DK uden nævneværdige papirer...
Skulle du gå kold i projectet, er der garanteret en klubkammerat der vil overtage traileren og kampen:)
Det skal nok lykkedes!! De er jo vildt billige..
Igår så jeg en fieldkichen model med gasbrændere og hele moletjavsen til 200£..DEN kunne jo nemt bygges om til noget safari/tur/ekspeditions-noget.
Index
90181: sv: sv: sankey trailer. (25-11-2009 10:57:11) (svar på 90169)
Jens Andersen #3957, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 83.88.247.217)
jeg kan at de nyere har en id-plade foran på chassis. er der det på din. noget stel nr eller produktions år.
Index
90183: sv: sv: sv: sankey trailer. (25-11-2009 11:08:26) (svar på 90181)
Kenneth K. Kreiberg #5298, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.91.127.196)
Jeg må erkende at jeg ikke er vild med tanken om at bestille en håndfuld hjem, for så ikke at kunne indregistrere dem. De er helt vildt fede, men det ville være helt vildt surt bare at have dem holdende.
Hvor fik du din synet henne Ole? Det kunne være jeg skulle køre forbi og snakke med dem, for at høre hvad de forlanger. Hvis du har tid, så kan jeg komme forbi dig, og så se hvad du har af papirer på projektet?
Index
90188: sv: sv: sv: sv: sankey trailer. (25-11-2009 11:57:20) (svar på 90183)
Ole Pars #3338, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.88.229.40)
Som skrevet tidligere VAR min allerede indreg. i DK da jeg købte den. Men der er efterhånden nogle stykker i klubben og nogen må jo have indreg. dem 1. gang. På min sidder der også en plade med div. numre på. Stelnummeret er desuden hugget i rammen. Sikkert et Dansk krav??
FDM i Odense er yderst kompetente og behjælpelige!
Du er velkommen forbi...
Jeg tror at årsagen til at de mange Danske trailere, der kom ud for nogle år siden, ikke er på plader, er at de er med luftbremser og faktisk til lastbiler??
Sankeyén er lavet til Land Roveren og passer bare kanon dertil!!
Index
90191: sv: sv: sv: sv: sv: sankey trailer. (25-11-2009 12:26:26) (svar på 90188)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
MMMNNNJJJAAA de gamle danvestas trailere er da ikke at foragte. Min var i ganske fin stand så lidt knofedt og nye kabler og et par lygter så gik den igennem som en mis. Jeg syntes da at de er noget pænere end de Sanky dimser, ( men nogen kan lide datteren og andre......)
MVH JE
Index
90198: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sankey trailer. (25-11-2009 13:07:38) (svar på 90191)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.54.8.86)
Jeg tror Ole hentyder til Forsvarets 1T PHVG, der er røget en del ud af på det seneste. Den findes også i en ½T PHVG som er beregnet til GD'er, og de er også fine til en Land Rover. Problemet med dem er bare, at de på papiret kun må laste 500KG, og hvor fedt er det på en trailer med en egenvægt på 7-800 kg. At de så sagtens kan laste det dobbelte uden at tage skade, er en helt anden snak, men det er mig bekendt ikke sjovt at blive taget med overlæs nu om dage.

Jeg har også selv en Dan/vestas med et lad fra en 110". Den er og fin men ikke køn, og så kan den tage 400kg, selvom den holder sig under de 750kg total.

MVH Jakob E S