tilbage

Land Rover Forum  

Index
91634: gearkasse tunnel, filter og dyser (28-12-2009 16:51:21)
Karsten Bøgvad Jensen #5867, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 90.184.10.40)
Hej Rover folk

For tiden er jeg igang med at bygge lidt om fra min gode trofaste diesel til en 3,9L V8 benzin motor. Derfor har jeg også et par relevant spørgsmål på beding.

1) Jeg har en oneten med en LT 77 gearkasse og tunnel. I forbindelse med at jeg skifter til en LT 85 gearkasse vil jeg gerne vide om der er plads til den, eller om jeg skal finde en anden?

2) Kan jeg bruge mit diesel filter mellem tank og ekstern pumpe med fordel eller er der noget som jeg bør vide?

3) Kan man teste benzin brændstof dyser og hvad er den forventede levetid i km eller alder?

ser frem til igen at kunne nyde kvalificerede svar fra et seriøst og positivt forum.

K.Bøgvad LR Oneten
Index
91638: sv: gearkasse tunnel, filter og dyser (28-12-2009 17:54:29) (svar på 91634)
Alan Martin Christiansen #8235, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.58.230.72)
Hej Karsten
Med hensyn til gearkassen er lt85 geakassen nok dobbel så stor som lt77 og det vil sige at på en V8 er tunlen også meget bredere ,Jeg tror ikke du kan bruge den du har..plus at motoren kommer også meget længere frem koblingshuset er dobbelt så langt, der skal også andre motorophæng til
.Har selv lavet samme ændring bare den anden vej. du kan godt bruge diesel filtret som benzin filter bare du sætter et nyt filter i. nr.3 ved jeg ikke meget om.. Godt Nytår
Mvh Alan