Hej Jacob,
Det var samme følelse jeg havde inden jeg skiftede. Men, jeg må komme med en indrømmelse. Da det gik op for mig at jeg også skulle skifte kalibre, og jeg manglede noget af det værktøj som så nødvendigt ud, så fik jeg lidt kolde fødder, og fik LR-Parts til at gennemføre hele operationen.
Jeg har dog fået mere blod på tanden siden, og har blandt andet købt "den kloge bog". Hermed skulle det i teorien være muligt at læse sig frem til, hvordan en Defender kan hhv skilles ad i atomer, og med lidt snilde, også kunne samles igen.
Ved at kigge lidt i denne, og her på forum, så tror jeg at jeg har lokaliseret to yderligere komponenter "man" har brug for. En "HUB NUT SPANNER" til den nette sum af 4£ og en 1/2 tomme 12 kantet top.
Men her må andre byde ind.....
Giv et praj når du har fundet ud af hvornår det er store skiftedag - jeg har en papegøjetang (omend rusten), en kvart dåse WD40 og Gentoftes største muggert, så måske jeg kan være til hjælp.
MVH
Jesper
http://www.paddockspares.com/pp/DEFENDER/Axle/Hub_nut_spanner_-_front_axle_from_LA930456.html