tilbage

Land Rover Forum  

Index
97771: Medlemsskab i DLRK (07-05-2010 10:05:37)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 89.150.88.111)
Med afsæt i den uofficielle "afstemning" som i øjeblikket præger forum mener jeg, at det er på sin plads at bringe en anden betragtning ind i denne diskusion - Medlemsskab af DLRK.

Det økonomiske fundament i DLRK kan i høj grad tilskrives de betalende medlemsskaber

Hvis man kan ytre sig på Forum, og få svar på sine spørgsmål og behov uden at være medlem, hvad er så incitamentet til at betale kontingent? De par gange om året hvor man har tid til at få lidt løst jord under dækkene, eller Oasen? Og hvad sker der hvis alle foretager en sådan kalkyle, kan vores interesseorganisation herefter bestå og varetage vores "engelske syge"?

Det her handler derfor ikke kun om retten til at skrive eller ikke skrive på forum, det handler om, at hvis man vil nyde, så må man også yde - og det man yder i form af et medlemskab er meget mere end blot en adgang til forum - det handler om at støtte op om en fælles interesse.

mvh

Jesper

Index
97795: sv: Medlemsskab i DLRK (07-05-2010 14:53:10) (svar på 97771)
Peter Hjortkjær #8582, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.163.118.186)
Hej alle interesserede,
Jeg er helt ny i DLRK. Det startede med at jeg blev angrebet af den uhelbredelige "engelske syge"! Der var kun et at gøre - investere i en Land Rover Serie III. For mig var et ejerskab af en Land Rover ensbetydende med et medlemsskab af DLRK => læs obligatorisk! Jeg har allerede fået hjælp gennem dette forum til at afhjælpe mængden af røg og os der kom fra min fine Serievogn. Jeg kunne ikke drømme om at "nasse" på dette uvurderlige medlemsskab. Jeg betalte 600,- DKK for at få dette eftertragtede "rygmærke" til Serievognen - helt ærligt... var jeg kørt til et værksted for at få hjælp, så havde det hurtigt kostet det samme som 10 års medlemsskab af DLRK.... og så havde jeg ikke engang lært min bil at kende!
For at komme tilbage på sporet, så vil jeg bare støtte 110% op om Jespers indlæg! Ikke for at rygklappe - jeg kender dig ikke endnu - men jeg glæder mig allerede til at læse næste nummer af Oasen og så vil jeg stå rigtigt skidt med min serievogn, hvis jeg ikke kunne søge i dette forum på svar på mine talrige spørgsmål! Jeg vil vædde på at alle de spørgsmål jeg kan komme med, kan jeg finde svar på her i dette forum! Derfor mener jeg, at vil man bruge den næsten uudtømmelige vidensdatabase som alle her bidrager til, så skal vi alle hjælpe til med driftsomkostningerne af website, Oasen, arrangementer osv.
Jeg er ked af at jeg som helt nyt medlem skal læse en diskussion om at der stilles spørgsmålstegn ved en beslutning truffet af en bestyrelse, som er demokratisk valgt!
Det var to i en!
-Dem der vil bruge DLRK hjemmeside og services skal betale det som det koster.
-Respekter de beslutninger som de "folkevalgte" træffer på vejne af os alle sammen.
Kan vi ikke stoppe den snak og komme ud og køre i terrænet.... eller ligge under vognen og skrue?
Jeg håber vi alle får en god sæson, med masser af jord og mudder på outriggerne ;-)
Med nybegynderLRhilsen,
Peter