99116:
sv: sv: sv: nvc (14-06-2010 09:53:41) (svar på
99115)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (
ip-adr: 194.239.76.58)
Tjae Alexander, det er jo det jeg på en lidt blidere og indladende måde har forsøgt at sige længe. Men som Jimmi også siger, vi bærer nok bare til bålet, ved at komme med disse udbrud.
Men ved du hvad der virkelig irretere mig, hvis vi nu endelige skal brokke os? (og det skal vi jo:) Det er de forbandede horn til VM i bold! Hvad skal de til for? Det hedder sig at den nye bold, driver spillerne til vanvid, hvad så med den lyd? Jeg ville hellere køre hele vejen til Hook Van Holland i min IIA ude lydpotter end overvære en VM-kamp.
Så er det godt at vi kan glæde os over at det nu bliver bedre vejr, og jeg glæder mig især, for på onsdag bliver den gamle gule, rigtig gul. Nemlig RAF Trainer yellow! og på fredag går turen til Herning hvor jeg ska hente to af de otte Sankey-trailers, der er på vej hjem fra England. Det bliver møg-spændende. Men nu vil jeg drible en tur i Banken og overføre penge til Witham Special Vehicles, og så vil jeg hente et Nato-træk og så vil jeg slibe bil i det gode vejr, lige indtil i eftermiddag, hvor der kommer en byge. Men det er ok, for jeg har lovet at lege med elektrisk tog med min søn. Og ja, det er skønt at have fri om mandagen. :-)
Se hvis det ikke er lige til at blive i godt humør af, ja så ved jeg ikke hvad der skal til for at komme i godt humør.
Må Jeres himmel være høj og blå, og Jeres spor godt mudret.
Med håbet om en rar dag til Jer alle, uanset hvilken religion, ...undskyld Region i tilhører :-)
Mvh Niels