Falck, Dansk Autohjælp eller noget tredje? (30-08-2010 21:15:10)
Lars Kiærulf #7877, reg. vjyl
Hejsa
Jeg synes det er ved at være nok med strandinger på vejen mellem vestjylland og københavn, så noget må der gøres, men hvad?
- Jeg vil have bilen transporteret enten hjem eller til et værksted i nærheden af hvor jeg bor eller arbejder efter eget valg.
- Hjemtransport af undertegnede har knap så høj pririotet, men er naturligvis en ganske rar ting men ikke et ultimativt krav.
- Jeg kommer jævnligt i Sverige - Øresundsregionen, så jeg bør vel vælge et abonnement med dækning i Norden/Europa eller dækker det røde bevis der?
- Jeg har forsikring gennem klubordningen, men kan ikke umiddelbart se noget fordelagtigt i Trekroners fordelsværksteder. Der er vist ikke andet at komme efter der, vel?
Hvordan er jeres erfaringer med autohjælp?
Skal man vælge Falck, Dansk Autohjælp (evt. via FDM) eller noget helt tredje (hvis det findes)?
Det er prisværdigt med alt den hjælp man kan få i klubben. Men når man står med en bil fuld af pakkenilliker og skrammel og bare vil hjem, er det rart man kan ringe til nogen kl. midt om natten uden at have dårlig samvittighed over at forstyrre dem.
Disco hilsen
Lars