sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Detroit Locker (31-08-2010 09:57:38)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Min erfaring med Airlocker er at det låser med det samme når man trykker på knappen, såfremt der er tryk på kompressoren, men den kan man bare have tændt hele tiden, mems man kører terræn. Det låser også op med det samme, når man beder den om det.
Jeg har oprindeligt lært at køre terræn i Forsvarets GDer, og der har hydraulisk spær. Derfor kan jeg bedst lide selv at have kontrol over tingene.
Jeg har kun haft Airlocker på bagakslen, og jeg tror ikke jeg ville have kørt mindre fast, hvis jeg også havde haft spær på forakslen. Nu kører jeg dog heller de vilde challenge løb.
Fordelen ved spær på bagakslen, er at man ikke kommer til at hænge fast på grund af at de diagonale hjul mister greb. Med spær kan bagakslen normalt skubbe bilen forbi forhindringen.
Jeg har ikke haft behov for et "fit and forget " spær. Man skal jo alligvel selv låse centerspæret.
MVH jakob E S