roll-cage til 130 (02-01-2011 17:35:33)
Lars Peter Mondorf #8573, reg. øsj
gode råd forud for opbygning af styrtbøjle til 130 " efterlyses.
Kan man bukke et sømløst rør (2") på en traditionel rørbukker der trykker 15 ton ?
Når flertallet af producenter laver flange-samlinger frem for svejsninger er det så fordi det skal kunne puttes i postkassen og sendes usamlet til kunden eller er der en bagtanke i form af at buret kan flexe ved off-road kørsel ?
Ødelægger et bur der hæfter både på førerhus og lad rammens mulighed for at vride i terrænet og ødelægger det på sigt ophængene ?
Er standard fastgørelse mellem lad og ramme så stærk at et bur der hæfter på ladbund og ladkant har en effekt, eller vil ladet blive revet af hvis man skvatter for alvor ?
Må man spejlvende sin selemontering så toppunktet ligger inde i kabinen og "hun-stikket" placeres ude i borde ?
Hvilken vej tipper regnestykket : brænd 15 K af på et fabriksfremstillet bur og forbliv gift kontra bøj rør en hel vinter og spar et forsvindende lille beløb ?
Ærbødigst
Lars