sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Defenderen er død ... længe leve Defenderen! (01-09-2011 09:52:09)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Hej folkens.
Hvis den nuværende Defender kunne laves så den opfylder Euro6 kravet og have bare 4 stjerner i Euro NCAP, så havde den måske en chance.
Jeg håber også at den nye bliver lidt mere tro mod den gamle end dette koncept tyder på. Jeg synes det er OK med plastic kofanger, men hvis bare de sørger for, at den bliver den Workhorse, der er beskrevet her, og ikke mindst hvis prisen bliver tilpas lav grundet en "rigtig" produktionslinie, så er det OK med mig.
Og det vi da bestemt være en mangel hvis de ikke fastholder alle varianterne, som Land Rover jo netop fremhæver i markedføringen af den nuværende Defender. Det vil sige kort/lang(/rigtig lang), Pick-Up/STW/hardtop/softtop. Det kan jo sagtens lade sig gøre at differenciere det i en moderne produktion. Bare se på en VW-transporter - den fås i alle størrelser og varianter (Jeg tror dog ikke jeg har set sådan en som Softtop:-))
MVH Jakob E S
Jeg er også spændt på at se hvad der sker.