sv: sv: sv: sv: sv: sv: hovedcylinder kobling ...og motorvask (22-11-2003 17:41:18)
Stefan Wandel
Problemet med adgang til hovedcylinderen kender jeg udemærket vel - det er ganske vist ikke nødvendigt at afmontere hele skærmen for at komme til de ædlere dele - men som en noget utraditionel men (synes jeg - og Frank Lund) fornuftig løsning på et ellers irriterende problem fandt vi på at være grove og skære et stykke ud i toppen af skærmen op mod torpedoen og montere hængsler og derefter montere løsdelen igen så den lige kan klappes op når man skal til.
Grunden til at det er så helvedes vanskeligt at komme til at efterse i den region skyldes jo at hele mulletjavsen (styreenheden og pedalerne) er flyttet fra H til V uden at der er blevet foretaget den nødvendige ændring af skærmen - og at være på forkant og dermed have tanke på det venstrestyrede europæiske marked har ligget ud over deres forstand eftersom de sidenhen fik så hulens travlt med at udtænke RR og dermed "skrottede" deres succesgrundlag LR.
:-) Stefan