Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Spørgsmål omkring Range Rover P38 (04-01-2013 14:03:10)
Henrik Andresen #7797, reg. mjyl
Hej

Så kom den 'nye' land rover hjem i stalden.

Range Rover HSE fra 12/1999 2.5 TD

Nice køretøj simpelthen.

Meeen der er også småting der skal repareres.

1) Abs/tc/SRS advarsel kommer og går ?

2) Airback advarsel kommer og går ?

3) CD-Chanbox siger no cd - men det er der ;)

4) Nogen anbefaler kraftigt at den skal tunes fra 136 til 160 hk - kan det anbefales ?
Begrundet med væsentligt bedre diesel økonomi og bedre bundtræk

5) Kan der monteres en 'alm. radio' i steddet for originalen ? Mister jeg noget mht. onboard computeren ?
Jeg kan godt overskue at miste muligheden for at skrue op og ned for lyden på rattet.

6) Kan der sættes spil på den så det stadig er pænt ?

7) Der er en 'pind' der kan trækkes ud til venster for rattet ved lygte-armen, men hvad dælen bruges den til ?

Kan I hjælpe mig med nogle svar ?

Jeg er godt klar over at det er en smagssag mht. spil og tuning.

Er der i øvrigt nogen der vil gætte på hvad det koster i afgift at få den på hvide plader. Den har 200.000 km. bag sig.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "gaskabel"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.