sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Erfaringer med handel hos Wittham? (23-01-2013 17:46:36)
Lars Nygaard, reg.Bornholm, ikke logget ind
Jeg har intet imod andres mening, heller ikke militæret, og mange af os kan sikkert også sagtens se ufornuften i, at bekrige frem for at brødføde, både åndeligt og legemligt - men det hjælper ikke meget på mit spørgsmål, hverken købet af Defenderen, som jeg godt har læst om, eller diskussionen om den ene eller anden holdning :-) desværre, så jeg prøver igen, er der nogen, der har erfaring med at handle hos Witham, navnlig i relation til køb af motor, er der nogle faldgruber, man skal være opmærksom på, eller er de udbudte varer af en kvalitet, hvor man kan regne med, at de fungerer? Jeg ved, at der i DK f.eks. ifbm uheld på et køretøj tages motorer ud, som så ligger enten til videre brug (erstatning) eller ender på en auktion eller direkte salg - jeg kigger efter en 2.5 NAD motor, som sælges via auktion hos Witham!!
Bedste hilsner
Lars, hvis bil også er en ex.mili hvis eneste oplevede krig er kampen om parkeringspladser foran Kvickly lørdag formiddag...