Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Motor transplantation (19-03-2013 09:09:07)
Michael Petersen
Til Jimmi og de få andre som skriver noget i denne tråd der overhovedet IKKE har noget med denne at gøre! Hvorfor er det så svært for jer at forstå at vi er nogle som har andre meninger og holdninger end dem i har? Hvorfor kan i ikke respekterer dette? Hvis en af jer fx lavede en tråd der omhandlede Land Rover benzin motorer, så ville jeg da ikke skrive til jer ”hvorfor lægger i ikke bare en Toyota diesel i og sælger LR motoren til skrothandleren”. Det ville være uprofessionelt, provokerende og overhovedet ingen hjælp til den egentlige tråd - ikke? OG hvis i så brokkede jer over en sådan udtalelse så ville jeg bare give jer en løftet pegefinger!! DET er lige nøjagtigt det i gør. I skriver noget som ikke kan bruges til en s… i denne tråd bare for at få jeres uvedkommende synspunkter ud her. Et godt råd: RESPEKTER andres holdninger og synspunkter

OG Jimmi, Hvis jeg havde bestemt mig til hvilken motor jeg ville installere så havde jeg jo ikke startet denne tråd vel. I modsætning til dig så spilder jeg ikke andre folks sparsomme fritid med uvedkommende indlæg!

For i øvrigt så ligger den omtalte Mercedes motor også i Mercedes egen 4x4, så kan jo nok holde til det.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "intercooler"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.