Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Jubiii .... DLRK i fjernsynet (09-06-2013 21:16:06)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Ja det var så den mor der ikke ville køre med mig for hun havde set hvordan jeg kørte. Og jeg lovede ellers at køre gennemført morfar-kørsel. Men nej hun ville ikke. Jeg følte mig noget forsmået. Og jeg havde ellers lige fået liv i den gamle gule. (Noget med tape i tanken, men lad nu det ligge.)

Stor tak til arrangørerne der havde lavet ikke mindre end tre forskellige spor, så selv de fine serie1'ere, og den enlige freelander, kunne køre folk gennem den smukke fredskov, og til os der var lidt bange for mudder var der en tør rute, og for de vilde, var der en rigtig mudderbane. Fællesspisning med udsøgt mad og vin, sponsoreret naturligvis, var også en fornøjelse. Og klubånden skinnende rigtig igennem lige fra kørsel efter et benzinfilteret overat blive bugseret hjem fra det fjerneste hjørne, og til en stribe ved campingvognen derude på de små timer.

Og dagen efter var nu også ganske hyggelig med en fanatisk guided tur rundt på hele tærrenet, som nu var tilgængeligt også for en 2a.

Det kan godt være i har en lidt tungere højrefod derover i Nordsjælland, men i forstår at skabe den rigtige stemning. Tusind tak herfra for en på alle måder vellykket weekend.

Mvh Niels.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "dieselpumpe"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.