sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: hopper og hoster (31-12-2013 08:27:50)
Carsten Hansen #8789, reg. vjyl
Alt det der med at tvære fordelerdækslet ind i div olieprodukter er noget skidt... Det skal være rent. både ude og inde ! Det er det det drejer sig om....
Ang. karburator-is... For det første er der INGEN grund til at bruge penge på karburatorsprit. I vore dage er der mellem 5 og 10 % alkohol i den benzin du køber i danmark...
Er der ikke mulighed for at "hente" varm indsugningsluft via en flexibel alu-slange, nede ved f.eks. udstødningsmanifolden ? Dette vil sikkert også hjælpe...
Som jeg læser det er det et tændingsproblem. Hver gang du roder med tændingen hjælper det en tid. Jeg ville tjekke mine tændrør. Ka' du evt. uploade et billed af alle fire så vi ka' se farven nede ved gnistgabet.
Hvilken afstand er de justeret til ? Mange nye rør er justeret ind til 0,9 - 1,0 mm. Det er aaalt for meget. 0,6-0,7 er passende og kræver langt færre volt for at tænde hver gang.
Carsten 8789 LR 90" V8