Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: freelander eftersyn (09-02-2014 15:37:28)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl
NÅ, men så fik den engelske syge overtaget, det endte med at JEG købte den freelander/grisen.
En lang historie kort så sku jeg hjælpe med at se på bilen, og vupti så købte jeg den.
JA JA JA jeg ved det godt, jeg er ved en meget god vens hjælp ved at samle sammen til en lightweight, og den bliver også til en flyvende grøn bisse engang. Men lige nu der har jeg brug for en bil mere i husholdningen, så den sygdom den raser i kroppen og det er stik imod al fornuft.
Men den var sku billig, og ingen rust kuns i bunden af bagdøren, jeg har lige tjekket igen for rust, NUL du, Æ ka ikk se nåed.
Men den rem der er til højre fremme for motoren den fiser lidt til hver side og er slidt, er det svært at skifte og hva koster det, ( måske en lidelsesfælle ka hjælpe) den skal have andre dæk på da den rumler pga forkerte str. 215/65/16 foran og 215/75/16 bagpå, der er skiftet diff bagpå, men den viskosekobling er det rasende dyrt at skifte ??. når man giver gas så springer den fremad men efter kort tid så slapper den af og motorlampen lyser RØDT hvis speederen slippes går den infame lampe ud.
De central låse de skal have en ordenlig omgang da de ikke alle virker, men igen det er alt for nymodens til mig, så hér er en udfordring..!!
Bagvinduesviskeren virker ikke kuns sprinkleren.!
motoren syntes jeg ikke bruger olie, taget ud fra de ca. 275 km hjem.
bremser er de som alle andre eller hænger der alt muligt nymodens elektriske dimser ved.??
og så er den dælme BESKIDT selv en infanteri pmv under den kolde krig i Oksbøl kommer ikke op på siden mht at være beskidt, majs, ølkapsler,og korn og hønsemøg og og og.
nå men den har fået en tur idag, fruen er på job og jeg summer omkring grisen, lidt planløst og alligevel skriver det mest nødvendige ned.
Alt i alt en ok bil kun lidt melearbejde i kabinen og rent skruearbejde så kan jeg komme ud på landevejen.
Og imens så har Ole P/Dr. Diesel hjulpet med at skaffe en motor til bissen, tak Ole. så måske man sku sælge een nyre, det er så moderne at donere en nyre til en værdig trængende.
Der kan ske de mærkeligste ting når der er en laro i spil.
MVH Jens E skabs land rover freelander/gris.
PS. altvidende forum skyd løs.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "svinghjul"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.