Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Grønt bevis (19-05-2014 22:49:10)
Ole Grønlund #9195, reg. fyn
Hej Ib
Pokkers også, jeg har læst om det i instruktionsbogen, men totalt glemt det da vi stod oppe i grusgraven. I dagens anledning havde jeg sat mine terrainhjul på som er 265/70 17 BF Goodridch KM2 (i øvrigt til salg på Børsen), og når de er på så er frihøjden på de bagerste bærearme inde midt under bilen 35 cm, så hvis jeg så yderligere kunne få 6 cm oveni når den i forvejen står i mud program så er det jo noget som virkelig vil give noget. Mærkeligt at den gode instruktør ikke nævnte noget om det.
Nu var det jo det argeste grus og sand som hjulsporene fra Defenderene var lavet i, og med KM2 erne på en tung Discovery så er der bare dømt nedgravning, strakt gik det bedere på de stejle bakker med fastkørt muldjord, der kunne jeg køre op på steder som jeg ikke havde drømt om, takket være eletronikken og lidt gas.
Tak for din mail, jeg vil fremover huske hvad du har skrevet, jeg formoder at man skal dobbelt klikke på kontakten når bilen har rejst sig i f.eks. mud programmet og så vil den yderlige hæve sig hvis jeg har forstået det rigtigt.

Venlig hilsen Ole
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "kardankryds"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.