Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Nulstilling af computeren til luftundervognen Range Rover P38A (30-07-2014 14:57:10)
Simon Boye Jensen #8299, reg. vjyl
Verner . Har læst tråden op til flere gange , vil tro undertegnede og 99% af alle andre mennesker forstår tråden ens . At du farer op af din lænestol og er , ja i mangel af et bedre ord . Direkte ubehøvlet ...
Ligger en kopi af et svar op her .

143951: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Nulstilling af computeren til luftundervognen Range Rover P38A (28-07-2014 19:00:37) (svar på 143950)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 109.57.168.104)
@Kenneth; vi står med en person som omgåes sandheden letsindigt med hensyn til medlemskab og på den måde forsøger at tilegne sig service og goodwill.
Var udemærket klar over mit einwurf ville få personer med professionel tilgang til biler op af stolen; man skulle jo nødigt gå glip af potentielle kunder. Mvh. 2749, der sætter større pris på kvalitet, frem for kvantitet.

Ret mig lige Verner . Kalder du i første linie ikke trådstarter en løgner ?
I anden linie lyder det som om han stjæler( tilegner) sig en service han ikke har adgang til ?
Derfor mit spørgsmål i tidligere indlæg hvor jeg beder dig redegøre for om vi ikke hilser og hjælper ALLE i en L-R ?
I linie 3-4 syntes jeg du gør et halvhjertethed forsøg på at fornærme de medlemmer der arbejder med biler til dagligt , og udover det svarer behjælpeligt på spørgsmål i forum . Til både medlemmer og ikke medlemmer , tja og de potientielle medlemmer som de gamle sure forum politibetjente skræmmer væk med usaglig og dybt respektløs opførsel
Til sidst skriver du kvalitet i stedet for kvantitet . Gid det må gælde dine indlæg og svar fremadrettet !
Mvh Simon

Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "undervogn"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.