sv: sv: sv: Hvad blev der af de røde tråde? (11-08-2014 08:41:59)
Mikael Friis #3481, reg. nsj
Hej Andreas
Jeg har ikke hævdet, at der er slettet røde tråde - kun undret mig over, at tråden ikke bare blev gjort rød og flyttet over til de andre tråde i "skammekrogen", som det var tidligere praksis. Det gav mulighed for fortsat at se tråden men ikke kommentere videre i den.
Der er skrevet meget om, at man skal skrive ordentligt og stå til ansvar for sine indlæg. Det er jeg helt enig i, men det må gå begge veje. Hvis man som administrator mener, at en tråd overskrider retningslinierne, må man kunne stå til ansvar for det og argumentere for, at tråden er fjernet. Samtidig bør administrator som minimum begrunde overfor trådstarteren, hvorfor tråden er fjernet/flyttet til de røde tråde.
Det er fint med andre boller på suppen, men de skal ikke smage dårligere end de gamle ...
Mvh
Mikael - som foreslår, at hjemmesiden moderniseres med en decideret chat, hvor der er højere til loftet, end der tilsyneladende er på Forum. Og gerne mod betaling, så projektet ikke strander på "frivilligt arbejde tager tid ...."