Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Hvor meget skal man lige stå "model"??? (10-09-2014 22:06:40)
Fru. Nielsen, aka Jeanette Nielsen, gift med Brian Nielsen
Jeg er gift med Brian Nielsen, region Østjylland, og da jeg lærte ham at kende præsenterede han sig selv som en der var romantisk og spontan. Det spontane har jeg i vores første 13 år mobbet ham en del med, for det var han ikke. Men efter et Land Rover arrangementet som co for hans skolekammerat Morten, var han ramt af den frygtede Engelske Syge.
Og det er bestemt ikke småting vi som familie har måtte stå model til. Datteren blev kørt fra kirke til hendes konfirmation i en halv-ren LR, vi er blevet slæbt med på noget så mærkeligt som Landsarrangement!!!..
Hundehvalpen er udstyret med dig LR grej, men den ved jo hellere ikke bedre. Brian har fået rodet sig ind i Regionsbestyrelsen, laver masser af forskellige arrangementer, gå/køre ture i det ganske land bliver brugt til at tjekke terræn ud.
Og han fik da også en gammel brugt LR for 3 år siden, og han lovede dengang at den inden længe ville komme til at ligne en million, eller tæt på. Det gør den stadig ikke, og tænk jer lige så landede i dag bil nr.2 på matriklen, og bil nr.3 lander i morgen!!!
Så er mit spørgsmål da lige, hvormeget skal jeg dog lige stå "model" til???
Jeg er så kvik at jeg svarer lige selv, jeg håber at dette blot er starten og at vi aldrig får arrangementer, oplevelser og nye bekendtskabets nok. At være medlem af DLRK er noget af det bedste vi har gjort som familie, og selv om det ind ind i mellem er dyrt og meget tidkrævende at være ramt af Den Engelske Syge, som er det det hele værd.
Vi har fået så mange dejlige venner og gode bekendtskaber, vi har oplevet så mange sjove og spændende ting, og nydt det fra ende til anden.
En god bonus er at nu kan jeg være sikker på at jeg får masser af tid til mig selv her til vinter, for Brian får nok med at skrue i hele 3 biler nu. Så skulle der være en LR-kone i nærheden af Brædstrup/Klovborg/Horsens der har lyst til at drikke en kop kaffe i de mørke vinterdage, eller tage på loppemarked, så er jeg klar.
Mvh. En glad og tilfreds LR kone
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "automatgear"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.