sv: sv: sv: sv: Ønskes: Mål fra RRC - mange spørgsmål (28-10-2014 14:00:27)
Bo Helsted
En kort opdatering: Et par dage med bedre vejr gjorde det muligt at komme videre. Ved hjælp af de to klapstænger i siderne og lidt asen og masen fik jeg lukket bagklappen korrekt i. "Kun" ca. 8 mm for meget luft mellem karos. og rammen...det kan jeg justere mig ud af med beslagene. Et spændebånd diagonalt kunne trække åbningen "vinkelret". Efter lidt rep. af bageste hjørnevanger fik jeg svejset det hele sammen. Jeg var spændt på, om det hele ville sige "sproing" og blive skævt, når jeg åbnede bagklappen igen, men det er faktisk helt stift. Nu mangler jeg bare lidt side-plader på den ene inderskærm, og lidt finish i hjørnerne, inden jeg kan kitte, rustbeskytte og samle det hele igen. Burde egentlig lave komplet hjulbaljeskift mens jeg var igang, men skal altså bruge bilen. Så det er udsat til foråret - eller en periode med mere tørt vejr! Den norske gut nævnt ovenfor siger på et tidspunkt noget a la "Hvis jeg ikke lærer at svejse af dette, lærer jeg det aldrig"; jeg har i hvert fald lært meget af dette. Tak for gode råd, links og billeder. Jeg vil lægge lidt tekst og billeder på nettet, når dette projekt er færdigt.