sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Ny knastaksel på 3.5 V8 1987 LR (29-12-2014 22:06:22)
Ole Jensen
Det er sgu helt godt at læse at i ikke er totalt komplet naivt i troen på alt der er skrevet herinde - æbler og pære har med at blive blandet ;) - men pokker stå i det... frugt er måske sundt.
@Niels... spot on - forskellen mellen Stage One og de første LR90/110 (114bhp) "var/er netop restrictorérne og intet andet" - RV8 setup'et var identisk... samme camshaft og samme low comp. 8.13
@Kim - Du kan faktisk ikke forvente noget særlig præcist svar på indledende spørgsmål - du nævnet intet om hvad bilen skal bruges til... STD camshaft er faktisk en kompromis løsning... - Gu' fa.... er camshaft en videnskab - det er den enkelt stående komponent så har helt central betydning for motorkulturen.