Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Køb af Land Rover Defender Østjylland (13-01-2015 08:54:47)
Morten Nyhus #7617, reg. øjyl
Hej Morten

Kender kun din situation alt for godt, kan tydeligt huske den.

Nu stiller du et "krav" som vil være svært at indfri med den beløbsramme du nævner: "Ingen rust". En bil i omegnen af kr. 80.000 - 100.000 vil have en vis alder, og når den har det så er der næsten med sikkerhed rust et eller andet sted - typisk i bunden af dørene.

Jeg kan kun opfordre dig til at følge PauSe' anbefaling og melde dig ind i klubben såfremt du ikke allerede har gjort det. Jeg meldte mig selv ind ca. 8 måneder før jeg købte bilen og havde stor glæde af den hjælp jeg kunne støve op i klubben inden købet og spec. lige efter med identifikationen af de værste skavanker og rækkefølgen i hvilken de skulle udbedres og hvor hurtigt.

Vi holder Intro for nye medlemmer i region Østjylland den 3. marts kl. 19:00 i det nordlige Århus, hvor jeg bl.a. selv vil være at træffe - så hvis du melder dig ind inden, og har du mulighed for at komme kan jeg kun anbefale dig at gøre det for at få den bedst mulige start på dit medlemskab.

Husk på, at at medlemskab af DLRK gælder hele husstanden, så alle i familien har mulighed for at deltage i arrangementerne uden der skal tegnes flere medlemskaber. Det betyder også at både du, konen og evt. børn (når de har fået kørekort og stadig bor hjemme) kan tage det grønne bevis og dermed få bedst mulig glæde af den kommende engelske kæledække - uanset om man har brug for at køre terræn eller ej. Det man lære om kørsel til det grønne bevis kan snildt bruges når man skal køre med en tung hestetrailer på fedtet underlag.

Jeg håber du finder bilen du leder efter, det kan let gå hen at blive dit bedste køb nogensinde.

Håber vi ser både dig og konen den 3. marts til Intro.

Med venlig hilsen

Morten Nyhus
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "olietryk"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.