>Benzinpumpe skal trykke ca. 0.25 bar ell. 3.5psi. hertil pumpe 100-120L. i timen.
Jeg kan ikke teste trykket, men den leverer 1 L på et halvt minut - svarende til 120 L/time.
Ifølge denne er omkring en halv liter nok til at håndtere maks effekt på 115 Hk så der er rigeligt at give af:
http://how-to-build-a-pilgrim-sumo.wikidot.com/fueling-systemFilter før pumpe, i pumpe og i nåleventilerne er skiftet.
Jeg har dog ikke været nede i tanken.
>se om der er en fed blå gnist når motor er gennemvarm og er blevet træg ved kørsel som beskrevet. Bedst er det med en tændspole, der er beregnet til V8.
Ved alm. test er der rigelig power på - jeg kan tage tændrørshætten af og holde kable 1-2 cm over tændrører og gnisten er kraftig nok til at springe ned på tændrøret alligevel.
Men jeg vil prøve som du forslår at teste efter problemet er opstået ved kørsel - måske bliver spolen varm og holder op med at fungere efter noget tid.
Samtidig må jeg også hellere teste gnisten ved høje omdrejninger, da det er muligt at spolen simpelthen ikke når at lade op når det går stærkt.
>Og så lige den klassiske, er der udluftning i tankdæksel, så luft kan komme ind i takt med der bruges benzin?
Der er et hul men jeg må hellere teste om det er frit nok.