sv: sv: 109" forbedringer (19-05-2004 17:18:30)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
HALLO - hvad er der at undskylde?? - du har ret - lilleputhjul er det og ønsket er da også nogle større - men riget fattes penge (og jeg ligeså)- er der nogen der vil bytte??.
Nå, men lidt data ønskes: på akslerne sidder der p.t. 4 stk LT 225/75R16 M+S tubeless COOPER DISCOVERER dæk samt et enkelt LT 225/75R16 M+S 110/1075 SUPER TRIPPER tubeless Nankang dæk på motorhjelmen - og de har indtil nu været ret overbevisende både på asfalt og i Finderup - dog klarer de svært vådt strandsand.
Min gamle svigermor på 82 er ellevild med at køre i LR (stammer vel oprindelig fra nogle herlige oplevelser fra slutningen af krigen hvor hun fik en køretur i en af englændernes køretøjer da de kom og smed Fritzerne og deres Kübelwagener på porten)og tilmed henrykt over dækkenes ringe diameter (så har hun ingen besvær med at hoppe noget så gelinde op i kareten uden hjælp) så stod det til hende måtte jeg ikke få større sutter monteret - men lad os nu se om venskabet ikke holder alligevel når den tid kommer - og det gør den.
Hejsa Stefan