Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Manual til Webasto timer søges... (14-09-2015 14:49:31)
Jens Schönemann-Paul #8485, reg. vjyl
Min timer er ikke helt magen til, og jeg kan ikke lige finde manualen i farten, men mon ikke de alligevel ligner hinanden? Jeg antager, at din timer kun har fire knapper og at 'p' tasten svarer til den, der hedder 'set' på min timer.

Mit gæt er så:

Ur
- stilles ved at trykke 'p' samtidigt med en af piltasterne. Aktuel tid vælges så ved at scrolle op/ned på piltasterne.

Starttid
- vælges ved at trykke 'p'. For hvert tryk springer den til det næste forud programmerede tidspunkt, hvilket indikeres med et tidspunkt (hh:mm) samt et lille, blinkende 1, 2 eller 3 i bunden af displayet. Når du har fundet det ønskede tidspunkt, så slippes tasten bare og timeren starter næste gang det valgte tidspunkt rammes.

Ændring af starttidspunkt
- som ovenfor, men straks efter du har valgt tidspunkt 1, 2 eller 3, så ændrer du det aktuelle tidspunkt til et nyt ved brug af piltasterne. Når tidspunktet er valgt slippes alle taster bare, og timeren starter næste gang det valgte tidspunkt rammes.

Drifttid (her er jeg altså usikker...)
- vælges vistnok ved at starte fyret manuelt på 'varme' tasten og så scrolle drifttiden op/ned med piltasterne. Så vidt jeg husker, så gælder den valgte tid så også programmeret start fremover.

Håber det giver mening.

/Jens
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "viskerblad"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.