Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Land Rover Defender 90 spy video (27-01-2019 09:35:09)
Brian Lehm Nielsen #9563, reg. vjyl
Hej Ib

Enig i konkurrencen er blevet hård og bilerne skal kunne sælges. Tror i det store hele, at vi egentlig er ret enige.

Jeg selv vil gerne stille mig forrest i køen af idioter der ventede alt for længe med at købe den bil jeg havde drømt om at købe i 25år og endnu længere drømt om at få!
Kører i dag i en 03 90" og er stjerne lykkelig over min beslutning.

Ifht at købe nyt er, ifhtfald for mig, er en af de primære barrierer udgifterne til staten; Det gør lidt ondt i maven, hver gang jeg kan se der ryger 12.000kr for at købe retten til at køre på landevejen i et år... Endnu værre står det til hvis den er efter 2007....En anden snak og politik, så lad os begrave side den allerede her.
Det er dog kun det lille danske marked, det er klart for alle, at de bliver nødt til at opgradere til noget der kan sælges i US. Tror ikke der er flere 4x4 noget andet sted på planeten, så ikke at kunne sælge modellen der, og gå glip af et kæmpe marked, er jo idioti.

Jeg holder meget af de andre modeller, især dengang hvor freelanderen var med i programmet var der en god alsidighed, så det er ikke fordi jeg mener de kan leve af Defenderen alene.
Dog mener jeg, ved at ændre den til en mere hitech udgave, efterlader de et stort gabende hul i programmet ifht en mere simpel, ærlig-du-får-hvad-du-kan-se 4x4.
PT er det ikke muligt at købe en sådan bil, selv "ærke rivalen" fra Toyota er blevet et luksus køretøj...

Det er primært arven og den ikoniske form/udseende jeg håber de bibeholder, den smukke og simple bil jeg elsker.
Så må vi tage de politiske sværdslag for en mere rimelig afgift en anden dag.

Krydser fingre og håber det bedste. Uanset hvad, så bliver den nuværende ikke skiftet ud, men et supplement af en mere vil altid være kærkomment...

Blink og vink

Brian
9563
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "balljoint"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.