Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Udmeldelse / manglende kontingent betaling (15-02-2019 08:33:21)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn
Ole kommer med en kommentar jeg bider særligt mærke i. Nemlig at: "I princippet har jeg nøjagtig det samme Land Rover liv idag." Lige præcis her mener jeg at klubbens største udfordring ligger. Nemlig at man i dag og især på nettet kan kan finde nøjagtigt de samme ting som man langt hen af vejen finder i DLRK og i overflod.

Nørderi, spændende billeder, fortællinger og historier. Tips og tricks og hjælp finder man ofte langt hurtigere og nemmere på f.eks div facebook-grupper. Mængden af opslag på især de engelske Facebook grupper kan være direkte overvældende. Dertil kommer div online blade og hjemmesider.

Og ud over at man kan dyrke en stor del af sin Land Rover interesse foran skærmen, så er det jo også der at man finder sammen om at mødes ude i virkeligheden. Jeg har f.eks selv været til adskillelige træf for seriebiler, som ikke havde noget med DLRK at gøre, og som ikke kostede andet end benzinen og måske en 20'er til en fælles gang suppe.

Jeg tror, præcis som Andreas Kaup, ikke prisen på 700,- kr om året er den altafgørende forskel. Det der gør forskellen er om man synes man får noget for de 700,- kr. Sagt på en anden måde, DLRK skal tilbyde noget som man ikke finder på nettet. Bla papirudgaven af Oasen. Bliver den en pdf eller måske endda et "E-magazine" så er det jo ikke meget anderledes end det man allerede finder på nettet.

Jeg kan i denne forbindelse sammen med Lars Jørgensen undre mig over at der tilsyneladende ikke er visioner for de betragtelige beløb der findes i DLRK. Jeg har nævnt det før, i forb. med den manglende opbakning til klubbutikken. Man vil ikke købe terræn, selvom jeg ved der har været mulighed for det. Og det er mit indtryk at man i HB meget nødig vil understøtte arrangementer, ud over måske LA, og klubbutikken skal "hvile i sig selv" osv. Det kan alt sammen være meget godt, men vi i DLRK bliver nødt til at finde ud af hvad vi vil, og hvad det er ingen andre end vi kan, for ellers har vi ikke meget at tilbyde end det mange kan finde uden for klubben. Det er nok det vi mangler i klubben

Bare mit lille bøvs!

Mvh Niels
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "koblingspedal"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.