Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Udmeldelse / manglende kontingent betaling (15-02-2019 12:16:30)
Morten Nyhus #7617, reg. øjyl
Hej Ole

At du i princippet stadig har det samme Land Rover liv i dag som da du var medlem, viser kun at du ikke benyttede dig at de aktiviteter klubben og regionerne står for. Det er muligt at du har været medlem af en region som ikke har tilbudt den store mængde af aktiviteter, og du derfor har haft et ”uaktivt” medlemskab set i forhold til deltagelse i arrangementer. Set på landsplan er der rigeligt at komme efter over hele landet, og personligt har jeg haft stor glæde af at deltage i arrangementer i hele landet (har dog stadig Bornholm til gode).

Hvis du har deltaget i arrangementer i klub / regions regi og som ikke medlem har det samme aktivitetsniveau, så vil jeg mene der er noget galt med dem der afholder arrangementerne, da du som ikke medlem ikke burde kunne deltage. Hvis du kan det, så forstår jeg udmærket at du mener at medlemskabet er for dyrt, men du skal blot huske på, at de pågældende arrangementer kommer i stand fordi andre betaler deres del af den kage der gør det muligt at få arrangementet op at stå.

At brugen af dlrk.dk kan ske uden login, er med til at underminere incitamentet til at betale kontingent, for her er noget der unægtelig koster penge at drifte, penge som kommer ind via kontingenter. Dit indlæg til denne tråd viser kun alt for godt at du benytter dig af de tilbud som klubben stiller til rådighed. Du er i din gode ret til at gøre det, da det er klubbens beslutning at du kan gøre det – hvilket jeg personligt mener er forkert at du kan.

Du vil gerne nyde uden at yde. Du har gjort det gennem flere år og gør det end ikke i stilhed, men ytre dig – det mener jeg er usmageligt.

/Morten
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "koblingspedal"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.