sv: sv: sv: sv: sv: sv: Udmeldelse / manglende kontingent betaling (16-02-2019 07:57:02)
Ib Hammer #219, reg. mjyl
Klubbutikken er nævnt længere oppe i tråden - og klubbutikken har med klubbens økonomi at gøre og dermed også størrelsen på kontingentet, som er til debat i denne tråd. Tingene har det med at hænge sammen.
Læg venligst mærke til at jeg ikke siger at klubbutikken skal lukkes, er dårligt drevet eller noget i den dur, lige som jeg tidligere har nævnt det store arbejde du som frivillig lægger i klubbutikken. Men at tro at man bare kan fortsætte som hidtil og konkurrere med alle de andre aktører, har gennem årene vist sig ikke at virke. Det har ikke genereret indtjening, se blot hvor meget der er nedskrevet på varelager iht. det seneste årsregnskabet der ligger på forsiden, samt afskrivning på trailer og direkte tilskud.
Så ja klubbutikken er et af de steder hvor det er muligt at ændre tingene til det positive ved at sadle om, ved at være omhyggelig med hvilke og hvor stort et udbud af varer der skal tilbydes, som jeg ser det.
Mvh
Ib 0219