sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: 3.9 v8 sikring til motorstyring bliver varm og smelter (10-07-2020 22:31:43)
Peter Struntze #2005, reg. ssj
Ib
hold nu op
Det er et elendigt design, hvis man trækker strøm til andre ting end det som sikringsgruppe er beregnet til - færdig punktum slut
Det kan godt være det fungere - men det kan også være det ikke gør - og det er bare ikke godt nok - så er den ikke længere.
Med hensyn til at "folk" måske ikke lige laver hele beskrivelsen af deres bil - kunne jo være at det er de færreste af os der rent faktisk har tid til at udarbejde en 3-400 sider manual over hvad der er blevet lavet eller ikke lavet gennem de sidste 30 år.
Det er squ da mega fedt at folk byder ind med mulige løsninger, og spørgeren så måske kan begynde at rette sin fejlsøgning i en bestemt retning - personligt ville det tage mig rimeliiiiiig lang tid at finde en fejl i bagrudevisker - som fuckede min ECU op !!!
Hvilket er en af grundene til at mit eget ledningsnet er heftigt modificeret (men stakkels den der en dag skal finde rundt i det, da jeg ikke lige har fået lave tegninger :-))
Hav en dejlig aften, og Nicolai jeg håber du finder din fejl, jeg har desværre ikke nogle bud på løsning