Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Hvad kan man få for 3,48kr? (22-09-2020 20:21:05)
Andreas Bekker #1034, reg. øjyl
#verner, flemming
Ja okay indrømmet, Flemming hvis det er mig der er med til at af afspore denne tråd må du meget undskylde, men jeg tror du ved med det jeg har skrevet at jeg syntes det er meget vigtigt at holde fast i friluftrådet, da det en dag kan blive et vendepunkt for os, men det kræver at vi selv gøre noget, vi får jo intet serveret, så igen keep op the good work.
eller sagt på en anden måde, hvis ikke man gør noget gør man ikke noget galt.

Når jeg falder lidt i, så er det i bund og grund fordi jeg altid har holdt meget af Verners krøllede skriverier, selv om jeg kan blive rasede på ham, kan jeg alligevel rumme ham, og jeg er ret sikker på at vi begge to sidder med et meget bredt smil når vi svarer hinanden, selv om vi ikke er enige. Det gør jeg under alle tilfælde.
Bare til information til vores amatør pædagog.

#Ib Hammer
Jeg opfatter Flemmings indlæg som ønske om opbakning, da der blev talt om på LR om vi overhovedet kan bruge Friluftsrådet til noget, og det vil jeg altså sige at vi i allerhøjeste grad kan, men vi skal bare lige være opmærksom på at det kræver noget af os selv. Men det ved man hvis man har arbejde i friluftsrådets kredsbestyrelser rundt om i landet, så jeg er ret sikker på at der sidder andre der her vil give mig ret, der er sikkert også nogen der giver Verner ret, men hvis ikke man gør noget, gør man ikke noget forkert.

Men når alt kommer til alt, hvis man vil ramme plet, så kræver det at man samler våbenet (læs Friluftsrådet) op og forsøger at ramme når behovet er der.






Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "forfjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.