sv: Ny forsikringsordning gennem DLRK - er de til fordel for nogen? (05-08-2004 15:49:31)
Jesper Kjærsgaard-Nielsen #6631, reg. øsj
Jeg må blot konkludere, at værende en "dreng" på flot 24 år og med adresse i Københavns centrum, er min forsikringspræmie hos Cimber yderst attraktiv. Ikke alene er min præmie på lige under 5000 kroner (ansvar for 1987 OneTen TD) godt 20000 kroner billigere end konkurrenternes, men jeg er endvidere også fløjet ekspres til elitestatus.
Havde det ikke været for klubben særdeles tiltrækkende forsikringsordning, havde jeg desværre ikke kunne køre rundt i min øjesten.
Jeg skriver dette indslag med smil på ansigtet, da jeg mener at forummet ikke præges nok af denne slags positive indslag.
Jesper Kjærsgaard - ses i mudderet
P.S Jeg er på vej op til Birkerød for at prøve den nye Freelander, da min mor overvejer en 1.8 3-dørs. Jeg glæder mig yderst til at se responsen når jeg vinker efter serie bilerne. Jeg mener personligt, at enhver der bærer det stolte grønne logo (...og her skal der ikke reflekteres tilbage til ens gyldne dage i en Skoda) burde bydes velkommen i denne vidunderlige klub, og burde også vinkes tilbage til.