Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Manglende kontingentbetaling (02-02-2023 10:09:23)
Jeanette Nielsen #8657, reg. mjyl
Kenneth, du håndterer kunders betalinger hver dag. Du om nogen ved hvor mange regler der er kommet for at kunne håndterer hvidvaskningsloven, ( file:///C:/Users/konto/Downloads/Vejforside.pdf) og som vejledningen til foreninger fra Finanstilsynet forskriver, så er klubben forpligtet til at håndterer oplysningerne på forsvarlig vis.

Det kan man lettere gøre når man er en virksomhed der har folk ansat til dagligt at ordre det, foreninger der udelukkende trækker på frivillige kræfter må ty til hjælp. Der er flere måder hvorpå man kan gøre dette, Mie har som kasserer har valgt Holdsport, og sådan er det.

Vi kan fint diskuterer om hvorvidt der burde have været en artikel i Oasen inden hun trykkede start, svaret er 100% klokkeklart et JA
Vi kan fint diskuterer at hun burde havde haft tid i sin kalender til at tage tlf, svarer på mails og lign, svaret er 100% klokkeklart et JA
Vi kan fint diskuterer at der burde (som lovet) været lavet nogle små videoer, et link at hente hjælp fra, svaret er 100% klokkeklart et JA.
(i min mening)

Men vi kan ikke diskuterer hvorvidt klubben kan blive tilbage i 1948 eller skal komme med ind i 2023, det har myndighederne besluttet at vi skal følge med. Om det skulle være slut 2022, start 2023 eller slut 2023 - hvad forskel gør det? vi SKAL videre.

Super sørgeligt at miste medlemmer, ingen tvivl om det. Kunne det have været undgået, det skal jeg ikke kunne sige. Men min indbetaling til Dansk Land Rover Klub via Holdsport har INTET med min kærlighed til min bil, min lyst til at køre i den, min store interesse i at være sammen med klubmedlemmer, få tonsvis af oplevelser osv. osv. - men jeg har respekt for at også der er vi forskellige.

Hvis jeg på nogen måder kan hjælpe nogen med at komme igennem Holdsport porten, så skriv mig mail og jeg ringer dig op.

Helt personlig tænker jeg ikke at nogen af de der bruger frivillige timer, uanset om det er i HB, regionsformand, udvalgsformand vågner op om morgen, gnider sig i hænderne og siger "hvad mon jeg kan gøre i dag for at ødelægge den klub jeg bruger tid/energi i"... igen det er bare min mening.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "intercooler"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.