sv: Canvas soft top front krog (07-03-2025 08:54:06)
Niels Lysebjerg #7732, reg. nsj
Ja, hvis ingen andre vover...
Synes nu der plejer at være sådan en pind, der peger ned af, lige ved den forreste kant af ladkassen, også på serie 1'ere
Men hvordan det lige så ud på dem allesammen, ikke mindst de ældste, det er så en anden sag.
Men jeg er på ingen måde velbevandret ud i serie 1'ere, og har nu lige brugt lidt tid mens jeg venter i telefonkø, på at finde et billede. Det er så ikke lige den detalje der ligger først for at tage billeder af. Jeg har fundet dette, fra et tidligere træf. En vogn fra England, (Ja, de er allesammen fra England, men denne kom til træffet fra England. Bag i en varevogn, men det er en anden historie.) Det ser det ganske rigtigt ud som at der er et hul, og ikke en krog, som vi ellers kender det.
Jeg ved ikke om du kan få noget ud af disse to billeder, det var lige hvad jeg kunne finde. Det første billede er fra om lørdagen, og det næste fra om søndagen, hvor vejret viste sig fra sin bedste side. Der kan man tydelig se hullet i pladen. Men hvordan det ser ud under pladen, og om det er nok, der bare er hul, det ved jeg ikke. Det er jo sin sag, at begyndt at bore i sådan en fin vogn.
Ellers må du jo have fat i den engelske serie 1 klub, de ved det.
Mvh Niels