Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Så lykkedes det! (13-08-2004 00:37:28)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Hej Verner!
Jeg er ganske enig i det du her nævner - tillige er jeg da også af den mening at der er frugtbare epistler/indlæg i pågældende efterhånden meeeeeeget lange tråd om Freelanderen -
MEN (der er altid et men)-
retningslinierne for indslag skal dog stadigvæk følges som skrevet står, netop for at undgå mundhuggeri, muddekastning og nedværdigende behandling af andre medlemmer.

Som jeg har skrevet i topindlægget, synes jeg der er mange meget gode og lærerige indlæg i debatten.
Desværre forsvinder de i mængden af hønsegårdsindlæg, hvor det mere drejer sig om at kagle og kritisere end om at se objektivt på hele problematikken.

Lad mig komme med et eksempel:
På en forespørgsel til Tina om (nu er det så lige Tina jeg trækker frem - det er ikke personligt ment - men det vedrører et af mine egne indlæg i debatten), hvad det egentlig er hun ønsker at DL-RK skal tilbyde sine Freelandmedlemmer, da jeg ikke kunne udlede det udfra de indlæg der var skrevet indtil dato bortset fra skamros og reklame for Rover-Danmark og Glad - fik jeg for eksempel det meget vage svar, at hun syntes jeg skulle deltage i et af disses arrangementer - hvorefter vi kunne fortsætte derfra.
Det kunne jeg da givetvis nok - og måske også finde på engang - men, Tjahh - det kan jo have lange udsigter for mit vedkommende at blive klogere på hendes specifikke ønsker her og nu - for slet ikke at tale om, at det da slet ikke gavner til en snarlig løsning på den hede debat for de øvrige involverede.
Jeg - såvel som de fleste andre ønsker vel et rent og klart svar på netop følgende spørgsmål:
Hvad gør DL-RK forkert ( i forhold til de meget roste arrangementer som R-Danmark og Glad tilbyder)
og hvilken form for arrangementsindhold ønsker og savner Freelanderejere i DL-RK ?

Jeg er ikke af den mening at subjektive betragtninger og slet skjulte personfornærmende ytringer gavner debatten eller DL-RK som helhed -- synes du?

Efterhånden er jeg da blevet overmåde nysgerrig efter måske at koge et arrangement sammen for især Freelandere og deres ejere samt bese en af disse "nymodens elektroniske tingester" - men DET vil jo dog trods alt kræve at jeg (og andre) oplyses præcist om HVILKET indhold et sådant arrangement skal bestå af. - og det er jo lige DET, jeg synes at der mangler et klart svar på (omend man efterhånden da kan gætte sig til dele af det, qua de indlæg der har været - men kunne det svar så ikke bare komme i 1 enkelt indlæg fremfor den hurtigtvoksende "bændelorm" af forskellige delindput)
Ib Hammers foreslag til et rundspørge synes jeg er glimrende.
SIIIerhilsen Stefan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "blinklys"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.