sv: sv: sv: sv: Rapsolie - her er info - rigtig gode oplysninger! (05-09-2004 09:09:40)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj
Ja, der er jo problemer i alt, men hvis man læser materialet grundigt igennem i den her "danske rapsafdeling" så kan man også se at de er løst i langt de fleste tilfælde. Der er årelange erfaringer og biler der har kørt adskillige hundrede tusinde km uden problemer.
Man har endog gjort sig den ulejlighed at skitere hvad der kan lade sig gøre - og ikke. Så der er ingen grund til at fokusere på problemerne, snarere på mulighederne.
Og jo - jeg er en af den slags originaler der godt kunne finde på at ofre 6 - 8.000,- på det her, ikke engang for at få en glorie, men fordi jeg synes det er hamrende spændende!
Jeg har jo i forvejen ofret 200.000,- på en VW lupo 3L hvor jeg kunne have nøjes med at købe en SDI til 125.000,-
Ethvert regnestykke der tager højde for afskrivninger (og alt muligt andet p.. og papir) mener jo eksempelvis at det ikke kan svare sig at købe en Lupo 3L, men det rager mig en høstblomst. Jeg synes det er sjovt at tanke den op og endnu sjovere at betale den årlige vægtafgift :-)
Rom blev ikke bygget på én dag... jeg har hørt de bygger dernede, endnu.