sv: sv: sv: Snorkler og brede dæk (14-01-2005 21:38:55)
Morten Dam #6034, reg. nvs
Knud, du skriver:
... Hvis det flueknepperi jeg har været vidne til i denne omgang og tidligere i andre sammenhænge, er den herskende tone i DLRK er det bestemt ikke noget jeg overhovedet gider bruge tid på ...
Har du brugt tid på at bevæge dig omkring til klubbens aktiviteter kredse, burde du vide bedre end at skrive ovenstående.
For den sags skyld kan du bare kikke bagud i Rover Forums arkiver, så vil du også opdage, at ”flueknepperi“ ikke er en fremherskende disciplin, men undtagelser, som bekræfter reglen om, at det i helt overvejende grad er konkrete mere eller mindre tekniske emner, dialogerne drejer sig om.
At emne, holdning og tone i forbindelse med sådanne undtagelsesvise ”flueknepperier“ stundom fortjener enten en tilskyndelse til pli og besindighed eller ligefrem at blive ignoreret, er så noget helt andet. Retten til at ytre sig skal ikke anfægtes, men ytringer bør selvfølgelig fremføres med tilbørlig respekt for både modparten og emnet.
Men jeg har dog ikke i min tid som medlem deltaget i arrangementer eller haft oplevelser, der fået mine tanker til at strejfe omkring overvejelser om at lægge afstand til klublivet.
Så Knud, kik efter min lille bulede ”KvarXpress“; grøn 90" TDI med ruftag, kom over og stik på næven, så tager vi en balje mokka - eller noget andet og bedre - og får en passiar - uden ”flueknepperi“!
Vi ses derude.
Hilsener fra
Morten