sv: Hvordan er Jeres oplevelser med brug af en "originalt" LandRover værksted/forhandler i Kalundborg?? (22-03-2006 13:15:25)
Martin Høj Dahl #3383, reg. nvsj
Kære alle
Det kære firma kontaktede mig i går efter ovenstående indlæg.
De følte sig stillet i et dårligt lys og mente at min påståede 2. seance ikke var tandremmen der var hoppet, men "blot" var en ventil der var knækket/tabt.
Vel - hvis det forholder sig således må jeg jo beklage at jeg ikke har været bedre vidende...
Det ændre dog ikke på det faktum at jeg stadig kan finde eksempler på forhold jeg har påpeget i firmaet og som jeg INTET har fået noget ud af.
Min kære bil fik engang en skade (ikke helt lille endda) som for det meste af den blev udbedret ganske udmærket. Dog blev bagakslen ikke rettet op (blev ikke fanget i opmålingen af bilen efterfølgende) og dækkende blev slidt skæve. Akslen blev senere rettet op og vi blev lovet dæk ved næste dækskifte. Denne aftale var pludseligt glemt ved næste dækskifte. Den ene alufælg blev ved uheldet skæv, men dette kunne der ikke rettes op på (eller ske en udskiftning af).
Min seneste regning har vi så endnu ikke afsluttet, men afstedkommer da også noget inden den kan afsluttes. Olie og bundprop som jeg måtte ryste op med på grund af en beklagelig fejl, ansvarsfraskrivelse på et hak nederst i cylinderen som jeg fik at vide ikke ville give nogle problemer (efter at hakket var blev slebet "rent"). Fair nok så skal firmaet da ansvarsfraskrive sig på reservedele jeg har leveret. Det seneste i den kommentar er jo nærmest at nu ansvarsfraskriver de sig på hele motoren, men det håber jeg bare var en fortalelse.
Jeg havde da også en lang dialog om hvad originale reservedele er og det var faktisk en ganske interessant diskussion.
Tak til de mange der har bidraget i denne debat. Jeg kan kun være enige i at selvfølgelig skal det kære firma da tjene penge, men der er dog for mig at se et stykke vej mellem at tjene penge og så ribbe kunderne samt miste deres tillid. Jeg havde som gerne benyttet firmaet fortsat hvis jeg kunne have tillid til dem. Tilliden er, når jeg samler lidt sammen på regningerne og de oplevelser jeg har haft, meget lille. Det er søde mennesker ansat i firmaet, men der skal strammes gevaldigt op.
Fra ham hvor bægeret nu er mere end fuldt.
Martin ;-)