Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Hvordan er Jeres oplevelser med brug af en "originalt" LandRover værksted/forhandler i Kalundborg?? (22-03-2006 13:15:25)
Martin Høj Dahl #3383, reg. nvsj
Kære alle

Det kære firma kontaktede mig i går efter ovenstående indlæg.

De følte sig stillet i et dårligt lys og mente at min påståede 2. seance ikke var tandremmen der var hoppet, men "blot" var en ventil der var knækket/tabt.

Vel - hvis det forholder sig således må jeg jo beklage at jeg ikke har været bedre vidende...

Det ændre dog ikke på det faktum at jeg stadig kan finde eksempler på forhold jeg har påpeget i firmaet og som jeg INTET har fået noget ud af.

Min kære bil fik engang en skade (ikke helt lille endda) som for det meste af den blev udbedret ganske udmærket. Dog blev bagakslen ikke rettet op (blev ikke fanget i opmålingen af bilen efterfølgende) og dækkende blev slidt skæve. Akslen blev senere rettet op og vi blev lovet dæk ved næste dækskifte. Denne aftale var pludseligt glemt ved næste dækskifte. Den ene alufælg blev ved uheldet skæv, men dette kunne der ikke rettes op på (eller ske en udskiftning af).

Min seneste regning har vi så endnu ikke afsluttet, men afstedkommer da også noget inden den kan afsluttes. Olie og bundprop som jeg måtte ryste op med på grund af en beklagelig fejl, ansvarsfraskrivelse på et hak nederst i cylinderen som jeg fik at vide ikke ville give nogle problemer (efter at hakket var blev slebet "rent"). Fair nok så skal firmaet da ansvarsfraskrive sig på reservedele jeg har leveret. Det seneste i den kommentar er jo nærmest at nu ansvarsfraskriver de sig på hele motoren, men det håber jeg bare var en fortalelse.

Jeg havde da også en lang dialog om hvad originale reservedele er og det var faktisk en ganske interessant diskussion.

Tak til de mange der har bidraget i denne debat. Jeg kan kun være enige i at selvfølgelig skal det kære firma da tjene penge, men der er dog for mig at se et stykke vej mellem at tjene penge og så ribbe kunderne samt miste deres tillid. Jeg havde som gerne benyttet firmaet fortsat hvis jeg kunne have tillid til dem. Tilliden er, når jeg samler lidt sammen på regningerne og de oplevelser jeg har haft, meget lille. Det er søde mennesker ansat i firmaet, men der skal strammes gevaldigt op.

Fra ham hvor bægeret nu er mere end fuldt.
Martin ;-)
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bagvange"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.