Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: Freelandere, medlemsundersøgelser og tanker (03-11-2006 22:46:35)
Ib 0219
hej Ole

Ja - og det er præcis det jeg skrev, arrangementerne er de samme som de var for 20 år siden, der er desværre ikke sket meget nyt på den front.

Vi ved ikke hvad det er der kan tiltrække de nye medlemmer, men der skal nok nytænkning til, altså andre aktiviteter end dem der har fungeret i et utal af år.

Hvis jeg nu skal være rigtigt provokerende, er en regionsleder - leder?? - eller bestyrer?? - en leder, leder og fordeler arbejdet og tænker fremad, tænker nye tiltag, udvikling, en bestyrer kører blot videre i det der nu engang fungerer og som tiltrækker den faste skare af medlemmer. Hvad har klubben flest af????

Noget af det du nævner gennemførte vi allerede i starten af 80'erne i Nordsjælland. Heller ikke her er der videreudviklet.

Nu handler denne tråd ikke om Tina, hvad hun har deltaget i osv. men om hvordan vi får aktiveret nye medlemmer. Jeg læser ikke at hun er utilfreds, jeg læser at hun gerne vil ud at køre terræn, men måske ikke i det største og dybeste mudderhul. Iøvrigt kan jeg fortælle at hun var med i gruppen der arbejdede på det arrangement på Gisselfelt som blev annulleret grundet for lille tilmelding, og har deltaget i flere klubarrangementer, samt deltaget i et par Experience-kurser. Giver forhåbentlig et mere nuanceret billede af medlemmet Tina.

Hvor megen ørenlyd tror du selv hun vil få ved at møde op til et arrangement som kvinde i en Freelander blandt den samling machoer i Defendere, Seriebiler osv. og foreslå at de måske kunne gøre tingene lidt anderledes???

Østsjælland lavede en medlemsundersøgelse, men vi fik desværre aldrig andet resultat end regionsledelsens konklusion, måske ligger der nogle brugbare svar fra nye medlemmer gemt i det materiale??

mvh
Ib 0219

Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "skruefjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.