sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (14-11-2006 08:29:56)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Jeg er personligt fuldstændig enig med dig, Benno!
Man er ikke nærig, bare fordi man ikke ødsler penge ud på brændstof - man er omkostningsbevidst / -ansvarlig. jeg er selv lidt af en "sparegris" og tanker "næsten" altid på Jet eller hvor de "rigtige" dråber er "billige".
Aftalen mellem Statoil og DLRK blev lavet fordi, jeg kender mange, der bare drejer til højre, når lampen lyser - eller nålen er i bund (ikke alle LR har en orange lampe, gætter jeg på??!!) Og disse mennesker betaler altså "kassen" for dråberne... derfor denne aftale.. Statoil tilbyder almindeligvis kun 8 øre på benzin og 14 på diesel - og ingen yderligere rabat på vask, fyringsolie m.m. og slet ikke "gratis" opkrævningsafgift.
Aftalen er gratis og valgfri - og det ved jeg godt, at DU forstår, men mange vil ikke bruge ubemandede stationer + Statoil er udbredt i hele landet - og faktisk det eneste selskab der var interesserede i, at lave en "klubaftale" (udover eksisterende med Metax og en "lille" en med Uno-x/Hydro Texaco... De fleste selskaber "griner" og siger rent ud - vi behøver ikke give rabat for, at få kunder - fair nok - men så lægger jeg mine penge andetsteds... noget for noget...
Thorstein "7334
V8 - Rockcrushing, peoplecaring, Porsche-bashing fuelguzzling point and squirt musscle bound mountaingoat.