Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Vedr. det at skrive i et klubblad. (06-06-2007 08:03:22)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj


Igennem mange år skrev jeg til et bilklubblad om ting jeg interesserede mig for den gang.
Jeg hørte aldrig en lyd, stort set, fra medlemmerne og da slet ikke negative udgydelser.
Jeg skrev bare efter mit eget hovede uden tanke for om nogen gad læse det. Jeg ville bare oplyse og berette om ting, jeg syntes var relevante.

Så svandt gejsten lidt efter lidt og pennen tørrede ud.

Så kom der respons fra medlemmerne. Hvorfor skriver du aldig mere i bladet?, du skrev jo altid om interessante emner, vi savner dine tekniske anvisninger, osv osv var de hyppige kommentarer.

Jeg lurede da selvfølgelig på, årene igennem, om det virkelig var noget folk gad læse. Men det gør en hel del af medlemmerne altså, men man skal ikke forvente en buket roser, hver gang men kommer med et eller andet.

Hvis ikke en stor del af medlemmerne gad læse om andres oplevelser, erfaringer og andet på hjerte liggende, ville dette forum heller ikke være så velbesøgt og brugt, som tilfældet rent faktisk er.

Et er i hvert fald helt sikkert. Den til enhver tid siddende redaktør kan helt sikkert ikke overkomme, selv at skrive og udfylde et tykt, månedlig klubblad. Hvis man tror, at nogen kan overkomme det, må det bero på manglende realitetssans.

Der er virkelig mange historier at berette. Tænk på, hvad der sker, når man ved et arr. henvender sig til en vildtfremmed, og spørger til køretøjet. Så vælter alenlange historier/beretninger/fortællinger frem!
Ved afvigte arr. på Gisselfeld, blev jeg bl.a. indført i opbygningen af en hardcore 110" terrænbil. For mig en utrolig spændende oplevelse, om noget jeg ikke har speciel indsigt i. Sådan en historie ville have været utrolig spændende også at læse om i Oasen.

Jesper Ellegaards kloge indlæg er helt sikkert ikke kun møntet på Thomas og Brian, men på alle, der går rundt med misforstået beskedenhed!!!!!!

Rent teknisk ved jeg at et Worddokument, uden alt muligt automatisk fikumdik slået til, er helt fint. Brænd billeder på en CD i så høj opløsning som mulig og send den separat i post.

mvh
Knud, skribent emeritus.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "stempelring"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.