sv: Samarbejde (04-08-2007 11:48:11)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Hej Ib.
Som jeg også giver udtryk for i et par andre tråde, er jeg enig med dig på mange punkter.
Vi kan være helt enige om at copyright lovgivning skal følges. Vi kan så diskutere om der skal være copyright på visse ting, eller det rimelige i at man skal bruge en formue hvert på nye manualer for at få alle rettelserne med.
Vi kan også være helt enige om, at alle love og foreskrifter af sikkerhedsmæssig karakter skal overholdes. Så kan man jo undre sig over, hvor let der er at få godkendt ændringer og modificerede biler i Land Roverens hjemland. Her er det til syneladende ikke farligt, at lave veldokumenterede konstruktive ændringer.
Hvad angår afgifter, så er det jo meget svært at snyde med. Til gengæld ser jeg ikke noget galt i at udnytte loven. Det er jo trods alt ikke os der laver den. Derfor må de der lovgiver om afgifter jo enten tage sig sammen og gøre det ordentligt eller acceptere at private kører på gule plader, at der kører mærkelige halvhjertede campingbiler rundt og at folk får nedvejet deres bil for at spare penge. Det gælder jo om at spare så mange pange som muligt. På samme måde forventer jeg jo også, at de der lovgiver, bruger midlerne på en fornuftig måde.
Meed venlig hilsen,
Jakob Edelvold Scheibye