sv: sv: sv: sv: Høvelte 2007 (07-08-2007 21:11:32)
Christian Carl Holten + #2660, reg. nsj
hej Alle.
I finder Høvelte, som ligger på kongevejen i Birkerød nordpå ad kongevejen. Der er skiltet på kongevejen. Stedet ligger meget tæt ved det militære område, Høvelte kaserne.
Jeg har forespurt Regionsledelsen mht. grønt bevis i weekenden, men dette var der ikke planlagt, jeg er sikker på at du altid kan få et gæstebevis således at du kan komme ud og rulle i området her i weekenden.
Mht. udstyret til dette års Høvelte weekend, så tror jeg bare man skal møde op, sparke dæk, altså bare kom og vær med.
Nat-orientering er rigtigt sjovt lavet af Niels Lieberkind Pedersen, og det plejer at være rigtigt godt for medlemmer i alle aldre
2-Bils trophy: Her er et spil og lidt andet grej nok rigtigt godt, men kom op og vær med, dan dig dine egne tanker om hvad du skal ønske dig under juletræet, såfrem du finder dig tiltrukket af denne slags arrangementer.
Jeg ved at regionens mail er nede, så husk at tilmeld dig/jer på regionens mobil 22 82 19 77.
Der er også tilmeldning til festenmiddagen lørdag aften, der kan læses mere på regionens hjemmeside
Vh
Christian 2660