sv: sv: sv: sv: Samarbejde (12-08-2007 19:26:22)
Ib 0219
hej Martin
Der er en del af bl.a. Bennos spørgsmål jeg helt bevist ikke svarer på, dels fordi jeg har startet denne tråd som menigt medlem, dels fordi dette Forum ikke er stedet hvor Land Rover's eller Land Rover Danmark's politik eller lyst, oplæg og indhold til samarbejde skal debatteres.
Ligeledes indeholder Bennos indlæg informationer af ren arbejdsmæssig karakter, der er et par år gamle og dermed forældede og overhalet af virkeligheden.
Hvis der ikke kom nye Land Rovere på markedet ville der ikke blive tilført biler som muligvis vil dukke op i klubregi i løbet af nogle år.
Det med de store 4-hjulstrækkere skyldes nok mest at det er følelser mere end facts der har styret debatten. Faktisk udleder nye biler mindre CO2 end ældre biler.
Hvorfor egentlig kalde dem store, en mellemklasse stationcar fylder typisk stort set lige så meget (længde/bredde), den er bare ikke så høj og dermed ikke så synlig. En Discovery 3 kører i snit 10 km/l, jeg kan nævne rigtigt mange biler der kører mindre uden at de af journalisterne får bemærkninger til brændstofforbruget, eller bliver "jagtet" og ugleset, underligt ikke?
mvh
Ib 0219